استاژ فنی و عملی بانوان با حضور کانچو کانازاوا برگزار شد

استاژ فنی و عملی بانوان با حضور کانچو کانازاوا برگزار شد,Federetion Of Shotokan Karate

استاژ فنی و عملی بانوان با حضور کانچو کانازاوا برگزار شد

اﺳﺘﺎﮊ ﻓﻨﻲ ﻛﺎﻧﭽﻮ ﻛﺎﻧﺎﺯاوا ﺑﺎ ﺷﻜﻮﻩ و ﺟﻠﻮﻩ ﺧﺎﺻﻲ ﺑﺮﮔﺰاﺭ ﺷﺪ .

      ﺑﻪ ﮔﺰاﺭﺵ ﺭﻭاﺑﻄ ﻋﻤﻮﻣﻲ ﺳﺒﻚ ﺩﺭ ﺗﺎﺭﻳﺦ 17/2/94 اﺳﺘﺎﮊ ﻓﻨﻲ ﻛﺎﻧﭽﻮ ﻛﺎﻧﺎﺯاﻭا ﺑﺎ ﺣﻀﻮﺭ ﺑﺎﻧﻮاﻥ ﺷﻮﺗﻮﻛﺎﻥ ski اﺯ ﺳﺎﻋﺖ 9 اﻟﻲ 12 ﺻﺒﺢ و ﺑﺎ ﺗﺪﺭﻳﺲ ﻛﻳﻬﻮﻥ و ﻛﺎﺗﺎ اﻏﺎﺯ ﺷﺪ .ﺩﺭ ﺟﺮﻳﺎﻥ اﻳﻦ اﺳﺘﺎﮊ و ﺑﺎ ﺣﻀﻮﺭ ﻧﺎﻳﺐ ﺭﻳﻴﺲ و ﻧﻔﺮ اﻭﻝ ﺑﺎﻧﻮاﻥ ski  ﺳﺮ ﻛﺎﺭ ﺧﺎﻧﻢ ﻧﺪاﻓﻲ ﻛﻪ ﺩﺭ اﻣﺮ ﺑﺮﮔﺰاﺭﻱ اﻳﻦ اﺳﺘﺎﮊ ﺗﺎﺛﻴﺮ ﺑﺴﺰاﻳﻲ  ﺩاﺷﺘﻨﺪ و ﺗﻤﺎﻣﻲ ﻧﻤﺎﻳﻨﺪﮔﺎﻥ اﺳﺘﺎﻧﻬﺎ و اﻋﻀﺎو ﻣﺮﺑﻲ ﺗﻴﻢ ﻣﻠﻲ ﻛﺎﺭاﺗﻪ ﻫﻤﭽﻮﻥ سرکار خانم ﺳﺘﺎﺭﻩ ﻣﻮﺳﻮﻱ ﻣﺮﺑﻲ ﺗﻴﻢ ﻣﻠﻲ ﺑﺰﺭﮔﺴاﻻﻥ .اﻻﻟﻪ ﺻﻌﻮﺩﻱ .اﻟﻬﻪ رﺿﺎ ﺯاﺩﻩ .....ﻧﻴﺰ ﺣﻀﻮر ﺩاﺷﺘﻨﺪ ﻭاﺯ ﻃﺮﻑ ﻛﺎﻧﭽﻮ ﻛﺎﻧﺎﺯاﻭا  ﻣﻮﺭد ﺗﺸﻮﻳﻖ ﻗﺮاﺭ ﮔﺮﻓﺘﻧﺪ. ﺑﻌﺪ اﺯ 2 ﺳﺎﻋﺖ اﺳﺘﺮاﺣﺖ ادامه استاژ ﺳﺎﻋﺖ 14 اﻏﺎﺯ ﺷﺪ و ﺑﺎ اﺳﺘﺎﮊ ﻛﻮﻣﻴﺘﻪ ﺷﺮﻛﺖ ﻛنندﮔﺎﻥ ﺑﺎ ﺷﻮﺭ و ﻧﺸﺎﻃﻲ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ اﻏﺎﺯ ﺑﻪ ﻛﺎﺭ ﻛﺮﺩﻧﺪ .ﺗﻤﺮﻳﻨﺎﺕ ﺟﺪﻳﺪ ﻛﻮﻣﻴﺘﻪ و ﺑﻪ ﺭﻭﺯ ﻛﺎﻧﭽﻮ ﻛﺎﻧﺎﺯاﻭا ﺣﺲ ﺭﻗﺎﺑﺖ و ﻣﺒﺎﺭﺯﻩ ﺭا ﺩﺭ ﺑﻴﻦ اﻋﻀﺎﻱ ski اﻳﺠﺎﺩ ﻛﺮﺩ. ﺩﺭ ﺑﻴﻦ ﺷﺮﻛﺖ ﻛنندﮔﺎﻥ اﻋﻀﺎﻱ ﺩﻳﮕﺮ ﺷﻮﺗﻮﻛﺎﻥﻫﺎ ﻧﻴﺰ ﺣﻀﻮﺭ ﺩاﺷﺘﻨﺪ و اﺯ ﺗﻤﺮﻳﻨﺎﺕ ﺑﻪ ﺭﻭﺯ ﻛﺎﻧﭽﻮ ﻛﺎﻧﺎﺯاﻭا اﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻛﺮﺩﻧﺪ و اﺯ ﺣﻀﻮﺭ اﻳﺸﺎﻥ ﺩﺭ اﻳﺮاﻥ و ﺑﺮﮔﺰاﺭﻱ اﻳﻦ اﺳﺘﺎﮊ و ﺩﻋﻮﺕ اﺯ اﻧﻬﺎ اﺯ ﺳﺮﻛﺎﺭ ﺧﺎﻧﻢ ﻧﺪاﻓﻲ ﺗﺸﻜﺮ و ﻗﺪر ﺩاﻧﻲ ﻛﺮﺩﻧﺪ.

اﺳﺘﺎﮊ ﻓﻨﻲ ﻛﺎﻧﭽﻮ ﻛﺎﻧﺎﺯاﻭا ﺩﺭ ﺳﺎﻋﺖ 16:30 ﺑﻪ ﭘﺎﻳﺎﻥ ﺭﺳﻴﺪ و ﺑﻌﺪ اﺯ ﭘﺎﻳﺎﻥ اﺳﺘﺎﮊ اﺯﻣﻮﻥ ﺩاﻥ 3 اﻟﺎ 8 بانواﻥ ﺑﺮﮔﺰاﺭ گردید.

10:32شوتوکانFSKایران
آشوري: جشنواره كاتا ارديبشهت ماه برگزار مي شود

دبير فدراسيون كاراته گفت: براي اهميت دادن بيشتر به بخش كاتا و با در نظر گرفتن فضاي بهتر و فرصت مناسب تر تصميم بر اين شد تا مسابقات كاتا در زماني متفاوت تر از كوميته و در ارديبهشت ماه انجام شود.

محسن آشوري در گفت و گو با سايت فدراسيون كاراته اظهار داشت: بنا داشتيم مسابقات كاتا را همزمان با رقابتهاي كوميته سال گذشته برگزار كنيم اما براي اينكه جايگاه كاتا در كشور حفظ شده و استعداها شناسايي شود زمان برگزاري اين پيكارها به 24 و 25 ارديبهشت ماه موكول شد.

وي افزود: اين رقابتها در تمام رده هاي سني(نونهالان، نوجوانان، جوانان، اميد و بزرگسالان) در دو بخش مردان و زنان و در قالب جشنواره كاتا برگزار مي شود. مسابقات رده سني نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در دو بخش تيمي و انفرادي و رقابتهاي اميد تنها در بخش انفرادي خواهد بود.

آشوري با تاكيد بر اينكه اين دوره از پيكارها با ادوار گذشته برگزاري مسابقات متفاوت خواهد بود و به گونه ديگري پيش بيني شده است، گفت: در كاتاي انفرادي كاتاروها تا مرحله يك هشتم به صورت امتيازي و از اين مرحله به بعد به صورت پرچمي امتياز كسب مي كنند و در كاتاي تيمي امتيازات داوري تا مرحله يك چهارم امتيازي و سپس به صورت پرچمي محاسبه خواهد شد.

وي ادامه داد: در كاتاي انفرادي و در دور مقدماتي 3 مرحله كاتا اجرا مي شود كه كاتاروها مي توانند يك كاتا را در قسمت پرچمي استفاده كنند.

دبير فدراسيون كاراته در مورد اينكه آيا سهميه اي براي استانها و تعداد نفرات شركت كننده در مسابقات در نظر گرفته شده يا خير، گفت: اين پيكارها به صورت آزاد اعلام شده و سهميه اي براي استانها در نظر نگرفته ايم.

آشوري ادامه داد: كاتاروها بايد از طريق هيات استاني ثبت نام شوند و كاراته كارت را هم پيش از حضور در مسابقات دريافت كرده باشند.

وي در خصوص مكان برگزاري مسابقات، گفت: با توجه به اينكه حضور در مسابقات آزاد اعلام شده، تعداد شركت كنندگان براي ما مشخص نيست. تعدادي از استانها داوطلب برگزاري مسابقات هستند كه با مشخص شدن تعداد نفرات و بررسي ظرفيت استانها، مكان برگزاري رقابتها را مشخص مي كنيم.

دبير فدراسيون كاراته تصريح كرد: استانها تا 13 ارديبشهت ماه فرصت دارند تا اسامي شركت كنندگان خود را به فدراسيون اعلام كنند.

آشوري در مورد اينكه آيا حضور كاتاروهاي تيم ملي در اين مسابقات اجباري است يا خير، گفت: خير اجباري نيست. اما من علاقمند هستم كه نفرات تيم ملي هم در اين پيكارها شركت كنند چرا كه حضور اين افراد شكوه رقابتها را افزايش مي دهد.

17:27شوتوکانFSKایران
آخرین مطالب