تيم ملي ايران سوم آسيا شد

تيم ملي ايران سوم آسيا شد,Federetion Of Shotokan Karate

تيم ملي ايران سوم آسيا شد
 
تيم ملي كاراته ايران مقام سوم سيزدهمين دوره رقابتهاي قهرماني آسيا را از آن خود كرد.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون كاراته، سيزدهمين دوره رقابتهاي كاراته قهرماني آسيا طي روزهاي 13 تا 15 شهريور ماه در يوكوهاماي ژاپن برگزار شد كه تيم ايران با كسب 2 مدال طلا، 4 نقره و 5 برنز پس از تيم هاي ژاپن ميزبان بازيها و قزاقستان در جايگاه سوم قرار گرفت.

ادامه مطلب

19:38شوتوکانFSKایران
انتخابات هیئت رئیسه آسیا برگزار شد / چانگ کوانگ رئیس ماند

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته ، انتخابات هیئت رئیسه کنفدراسیون کاراته آسیا صبح امروز برگزار شد و چانگ کوانگ مجددا رئیس کاراته آسیا شد.

از غرب آسیا نمایندگان کویت، اردن، ایران و امارات برای عضویت در هیات رئیسه کاندیدا بودند که نمایندگان اردن و امارات آراء لازم را کسب کردند.کوری هارا نایب رئیس فدراسیون کاراته ژاپن به عنوان دبیر کنفدراسیون آسیا برگزیده شد و چانگ کوانگ از چین تایپه بار دیگر به عنوان رئیس کنفدارسیون آسیا انتخاب شد.

این انتخابات در حاشیه مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن برگزار شد.

11:35شوتوکانFSKایران
اعلام نامزدهای هیات رئیسه کنفدراسیون کاراته آسیا


اسامی نامزدهای مناطق مختلف آسیا برای انتخابات کنفدراسیون کاراته آسیا مشخص شد.

به گزارش سایت هیئت کاراته استان تهران و به نقل از خبرگزاري فارس، سیزدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در حالی از روز جمعه آغاز خواهد شد که انتخابات کنفدراسیون آسیا قرار است فردا با حضور رییس فدراسیون جهانی در شهر یوکوهامای ژاپن برگزار شود.

در این انتخابات قرار است رییس، دبیرو هشت عضو جدید هیات رییسه کنفدراسیون آسیا انتخاب شوند. البته رییس و دبیر کنفدراسیون آسیا برای تصدی دوباره این پست ها تلاش خواهند کرد.

کولی هارا نایب رییس فدراسیون کاراته ژاپن برای کسب دبیری کنفدراسیون آسیا شانس زیادی دارد. به هر حال ژاپن میزبان المپیک 2020 است و به همین دلیل کولی هارا شانس کسب پست دبیری کنفدراسیون آسیا را دارد.

از آسیای مرکزی برای عضویت در هیات رییسه دو نفر کاندیدا شده اند که یک نفر شانس انتخاب شدن را دارد. روسای فدراسیون های قزاقستان و ازبکستان برای کسب این پست ثبت نام کرده اند.

از منطقه شرق آسیا دو نفر نامزد شده اند كه روسای کشورهای هنگ‌کنگ و ماکائو هستند.

از جنوب آسیا نیز یک نفر از پاکستان و یا هندوستان انتخاب خواهد شد. البته احتمال پیروزی رییس اتحادیه کاراته هندوستان بسیار زیاد است، چرا که رییس اتحادیه این کشور با تیاگارا جان همزبان است.

از منطقه جنوب شرق آسیا دو نفر برای هیات رییسه انتخاب خواهند شد که هر دو از کشورهای ویتنام و مالزی هستند .

از غرب آسیا 4 نفر کاندیدا هستند که 2 نفر انتخاب می‌شوند. علیرضا سمندر از ایران (رییس فعلی فدراسیون) نمایندگان امارات، کویت و اردن دیگر کاندیداها هستند.

در مجموع 8 نفر از 5 منطقه آسیا به عضویت هیات رییسه کنفدراسیون کاراته آسیا در می‌آیند. این انتخابات از فردا ساعت 15 به وقت محلی در هتل رویال پارک برگزار خواهد شد.

11:33شوتوکانFSKایران
آخرین مطالب