دستور العمل شرایط سنی و وزنی شرکت کنندگان در مسابقات قهرمان کشوری

دستور العمل شرایط سنی و وزنی شرکت کنندگان در مسابقات قهرمان کشوری,Federetion Of Shotokan Karate

دستور العمل شرایط سنی و وزنی شرکت کنندگان در مسابقات قهرمان کشوری

شرایط سنی و وزنی شرکت کنندگان در مسابقات قهرمانی کشور و ورودی به اردوهای تیم های ملی رده های سنی مختلف بانوان و آقایان :

10:30شوتوکانFSKایران
رقابت های بین المللی کاراته جام آسیا روز پنجشنبه در شهر ایلام آغاز شد

غلامرضا پورابراهیم مسئول روابط عمومی سبک شیتوریو شوکوکای گفت : با حضور ورزشکارانی از پنج کشور آسیایی افغانستان، ترکیه، لبنان، عراق و پاکستان به همراه نمایندگان کشورمان در رقابت کاراته جام آسیا به میزبانی استان ایلام شرکت می کنند.حضور کلیه سبکهای کنترلی در این رقابتها بلامانع است.
وی اضافه کرد: این مسابقات در پنج رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان و در 2 بخش بانوان و آقایان در تمام وزن ها برگزار می شود.
وی افزود: این مسابقات در بخش بانوان روز پنجشنبه 18 و در قسمت مردان روز جمعه 19 شهریور در سالن شهدای قلاویزان مجموعه ورزشی غدیر ایلام در شش پنل مجهز جهت تسریع مسابقات انجام می گیرد.

مراسم افتتاحیه این مسابقات در بخش بانوان روز پنج شنبه از ساعت 10 صبح با حضور مسئولین استان و ورزشکاران برگزار گردید. از جمله برنامه های اجراشده قرائت آیاتی از کلام الله قرآن مجید، پخش سرود جمهوری اسلامی ایران ، سخنرانی مسئولین شهرستان و مسئولین سبک شیتوریو شوکوکای ، پخش زنده توسط گروه موزیک نیروهای مسلح استان ایلام و رژه تیمهای شرکت کنندگان بود.

 

 

14:14شوتوکانFSKایران
آخرین مطالب