شوتوکان FSK ایران

شوتوکان FSK ایران,Federetion Of Shotokan Karate

مسابقات كاراته پيشكسوتان برگزار مي شود

با همكاري فدراسيون كاراته و بسيج وزارتخانه ها و ادارات پنجمين دوره مسابقات كاراته پيشكسوتان 17 بهمن ماه در تهران برگزار مي شود.

شاهرخ قباديان(شادي) مسئول كميته پيشكسوتان در همين ارتباط به سايت فدراسيون كاراته گفت: پنجمين دوره رقابتهاي پيشكسوتان در 3 وزن كوميته و در 4 رده سني كاتاي انفرادي در سالن شهيد افراسيابي برگزار مي شود.

وي افزود: كاتاي انفرادي در 4 رده سني 35 تا 40 سال، 40 تا 45 سال، 45 تا 50 سال و 50 سال به بالا و كوميته انفرادي در اوزان 70-، 80- و 80+ كيلوگرم انجام خواهد شد.

قباديان با اشاره به اينكه يك كيلوگرم ارفاق وزني براي اين مسابقات در نظر گرفته شده است، گفت: ثبت نام و وزن كشي صبح روز مسابقه انجام مي شود و افرادي كه كمربند مشكي دان 2 به بالا دارند مي توانند در اين رقابتها شركت كنند.

13:20شوتوکانFSKایران
JION KATA

13:41شوتوکانFSKایران
مسئول امور اجرایی سبک دبیر هیئت کاراته استان تهران شد

جناب آقای علی پورابراهیم رئیس هیئت کاراته شهرستان رباط کریم و مسئول امور اجرایی سبک شوتوکان ski  بین المللی ایران طی حکمی از طرف جناب آقای محمد مهدی عطائی، ریاست محترم هیئت کاراته استان تهران به عنوان دبیر هیئت کاراته شهرستانهای استان تهران منصوب شدند.

لذا انتخاب شایسته ایشان را تبریک گفته و امیدواریم با عنایات خداوندی و در پرتو توجهات حضرت ولیعصر (عج) شاهد پیشرفت روز افزون تلاشگران این سبک باشیم .

11:12شوتوکانFSKایران
درخواست دبیر فدراسیون کاراته برای استخدام قهرماتان ملی

دبیر فدراسیون کاراته با اشاره به دغدغه هایی که ورزشکاران بابت آینده خود و اشتغال در آن مقطع زمانی دارند، خطاب به رییس کمیته ملی المپیک گفت: اگر ورزشکاران به استخدام وزارتخانه درآیند، آینده آنها تامین خواهد شد.

ادامه مطلب

11:22شوتوکانFSKایران
انتخابي تيم ملي كاتا اردیبهشت ماه برگزار میگردد

برای حضور در مسابقات نوجوانان و جوانان، امیدهای قهرمانی آسیا؛
انتخابي تيم ملي كاتا اردیبهشت ماه برگزار می شود

انتخابي تيم ملي كاتاي نوجوانان، جوانان و زير 21 سال كه قرار بود 12 تيرماه برگزار شود به اواسط ارديبهشت ماه موكول شد تا در صورت مهیا شدن مقدمات حضور در مسابقات تدارکاتی و اخذ مجوز از شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان، کاتاروها هم در کنار کومیته کاها به رقابتهای بین المللی اعزام شوند.

به گزارش سايت فدراسيون كاراته، تیم های ملی کاراته نوجوانان، جوانان و زير 21 سال كه خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کنند، براي حضوري قدرتمند در اين رقابتها شرکت در دو جام آزاد باكو و تفليس که به فاصله یک هفته از یکدیگر برگزار می شود را در دستور کار خود دارد.

بر همين اساس فدراسيون كاراته مسابقات انتخابي تيم ملي كاتا در اين رده سني را از 12 تيرماه به اواسط ارديبهشت ماه موكول كرد تا بتواند نفرات برتر اين بخش را به همراه كوميته کاها عازم باكو و تفليس كند كه كاتاروها نيز پيش از حضور در قهرماني آسيا ميزان آمادگي و شرايطشان را محك بزنند.

مسابقات قهرماني آسيا مردادماه امسال به ميزباني مالزي برگزار خواهد شد.

10:34شوتوکانFSKایران
آخرین مطالب
صفحه قبل 1 ... 14 15 16 17 18 ... 30 صفحه بعد