جلسه سالیانه نمایندگان شوتوکانFSKایران ۱۳ دیماه۹۸ در استان تهران برگزار شد

جلسه سالیانه نمایندگان شوتوکانFSKایران ۱۳ دیماه۹۸ در استان تهران برگزار شد,Federetion Of Shotokan Karate

جلسه سالیانه نمایندگان شوتوکانFSKایران ۱۳ دیماه۹۸ در استان تهران برگزار شد

جلسه سالیانه نمایندگان شوتوکانFSKایران ۱۳ دیماه۹۸ در استان تهران برگزار شد.

در این‌ جلسه ابتدا علی اصغر پورابراهیم ریاست محترم سبک ضمن تقدیر تشکر از عملکرد نمایندگان و حضور در جلسه در خصوص مشکلات مطرح شده توسط نمایندگان و انتظارات هییت رییسه سبک از نمایندگان در سال آتی مطالبی عنوان نمودند؛ سپس حاضرین با گزارش عملکرد سال ۹۸ استان متبوع در خصوص نحوه برگزاری و تاریخ مسابقات در سال 99، برنامه ریزی جهت اعزامهای برون مرزی سبک، میزبانی استاژهای کشور در بخش بانوان و آقایان، هماهنگی و ارتباط مستمر نمایندگان با هئیت رئیسه و سایر نمایندگان و تاکید هیئت رئیسه بر ثبت کد رهگیری استانها و... نقطه نظرات و پیشنهادات خود را اعلام نمودند.
در پایان جلسه با حضور اعضا لوح یادبودی به نماینده برتر کشور در سال ۹۸ اهدا گردید، متن لوح تقدیر به شرح ذیل میباشد:
جناب اقای علیرضا مکی آبادی
نماینده محترم سبک #شوتوکانFSKایران در استان کرمان
با عنایت به تلاشها و مساعی و ارزیابی عملکرد سالیانه فعالیتها جنابعالی به عنوان نماینده برتر شوتوکانFSKکشور در سال ۱۳۹۸ انتخاب میگردید، امید است با اتکال به خداوند متعال و تجربیاتتان در پیشرفت و پیشبرد اهداف سبک بیش از پیش موفق و موئد باشید.

#روابط_عمومی_شوتوکانFSKایران

#ali_asghar_pourebrahim

موضوعات: اخبار سبکی
2:17شوتوکانFSKایران
مسابقات جام باشگاههای کشور (آقایان) برگزار شد
به گزارش روابط عمومی شوتوکانFSKایران و به نقل از علی اصغر پورابراهیم ریاست محترم سبک، روز جمعه ششم دیماه ۹۸ یکدوره مسابقات جام باشگاههای کشور(آقایان) در مجموعه فرهنگی ورزشی شیخ بهایی استان اصفهان_گلدشت برگزار گردید.
در این دوره از رقابتها تیمهایی از استانهای مختلف در قالب ۱۴ باشگاه به رقابت پرداختند که در شمارش نهایی مدالها نتایج زیر کسب شد:
 
مقام اول 
شوتوکانFSKپویا سیرجان با مربیگری استاد علیرضا مکی ابادی 
 
مقام دوم
آکادمی شوتوکان استاد معین با مربیگری استاد معین
 
مقام سوم
باشگاه سردار هور به مربیگری استاد علی عاشوری
 
مقام چهارم
اکادمی اسفندیاری با مربیگری استاد مهدی اسفندیاری
 
کاپ اخلاق
تیم منتخب فارس با مربیگری استاد جواد دست داده 
 
این رقابتها با حضور ۲۵ داور از استان میزبان قضاوت شد. به تیمهای برتر کاپ قهرمانی و به کلیه مقام آوران مدال و حکم قهرمانی اهدا گردید. در پایان از همکاری صمیمانه استاد حبیب الله ناظریان ریاست محترم هیئت کاراته استان اصفهان؛ استاد اقایی دبیر محترم هیئت کاراته استان ؛ جناب اقای حجت میر عباسی ریاست محترم هیئت کاراته شهرستان ؛ برادران اسفندیاری مسئولین محترم برگزاری مسابقات؛ مهندس جهانبخش شهردار محترم شهر گلدشت؛ مدیریت محترم مجموعه ورزشی شیخ بهایی و کلیه مربیان و کاراته کاران محترم حاضر در مسابقات کمال تشکر و قدردانی را داریم.
 

 

 
 
 
ali_asghar_pourebrahim
gholamreza_pourebrahim
 
1:14شوتوکانFSKایران
آخرین مطالب