اخبار برگزاری آزمون دان و استاژها

اخبار برگزاری آزمون دان و استاژها,Federetion Of Shotokan Karate

اخبار برگزاری آزمون دان و استاژها

به گزارش روابط عمومی سبک شوتوکان FSK ایران، این سبک در نظر دارد اولین دوره استاژ فنی و عملی خود را در تاریخ 23 آذر ماه 1397 در استان تهران برگزار نماید. لذا از کلیه نمایندگان محترم سبک در استانها و شهرستانهای و قهرمانان دعوت بعمل می آید تا در این گردهمایی و استاژ حضور بهم رسانند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، هماهنگی و ثبت نام با شماره 09124212251 تماس بگیرید.

موضوعات: اخبار سبکی
14:18شوتوکانFSKایران
اخبار برگزاری آزمون دان و استاژها

به گزارش روابط عمومی سبک و به نقل از علی پورابراهیم ریاست محترم سبک شوتوکان FSK ایران، این سبک در نظر دارد آزمون کمربند و دان خود را در تاریخ 25 آذر ماه 1397 در استان تهران با حضور اساتید محترم فدارسیون و با هدف ارتقاء سطح کیفی نمایندگان و هنرجویان عزیز تحت نظر فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی و هیئت کاراته استان تهران برگزار نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ثبت نام میتوانید با شماره 09124212251 تماس حاصل فرمائید.

موضوعات: اخبار سبکی
11:58شوتوکانFSKایران
استان تهران فاتح مسابقات کاراته قهرمانی کشور سبک شوتوکان FSK

یک دوره مسابقات کاراته قهرمانی کشور سبک شوتوکان FSK با حضور ۱۲ تیم از استان های تهران، البرز، کرمانشاه، چهار محال بختیاری، اصفهان، کرمان، قزوین، گیلان، اردبیل، ایلام و قم در سالن ورزشی دانشگاه آزاد واحد پرند برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات کاراته به نقل از دفتر نمایندگی ورزش و جوانان شهر پرند، در ابتدای مسابقات، مراسم باشکوهی متناسب با ایام سوگواری سالار شهیدان جهت ادای احترام به مقام والای ۵۲۰ شهید دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم شهرستان رباط کریم با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن نوروزی نماینده مردم شریف رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی، مهندس صمدپور سرپرست شهرداری پرند، کسمرادی و مرادپور اعضاء شورای اسلامی شهر پرند، دکتر سیم خواه معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند، سید هاشم حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رباط کریم، استاد صادقی داور رسمی آسیا و ناظر فدراسیون کاراته، دکتر علینژاد معاونت بنیاد شهید شهرستان رباط کریم، استاد شاهچراغی مربی تیم ملی کاراته ایران و استاد علی پورابراهیم رئیس سبک شوتوکان FSKایران و رئیس هیات کاراته شهرستان رباط کریم انجام شد.
پس از برگزاری مراسم یادواره شهدا، تیم های حاظر در مسابقات طبق برنامه زمان بندی شده جهت معرفی رژه رفتند و همزمان با این برنامه تعدادی از کاراته کاها به انجام حرکات نمایشی پرداختند.
مسابقات در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان بر روی چهار تشک مجزا با قضاوت داوران برگزار شد و پس از پایان مسابقات، تیم کاراته شهر پرند به نمایندگی از استان تهران به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت و تیم های استان قزوین و کرمان به ترتیب مقام های دوم و سوم مسابقات را کسب کردند.
در پایان، طی مراسم ویژه ای به تیم های برتر و نفرات اول تا سوم هر رده سنی کاپ، حکم، مدال قهرمانی و جوایز ارزنده اهدا شد.
11:41شوتوکانFSKایران
آخرین مطالب