مسابقات كاراته پيشكسوتان برگزار مي شود

مسابقات كاراته پيشكسوتان برگزار مي شود,Federetion Of Shotokan Karate

مسابقات كاراته پيشكسوتان برگزار مي شود

با همكاري فدراسيون كاراته و بسيج وزارتخانه ها و ادارات پنجمين دوره مسابقات كاراته پيشكسوتان 17 بهمن ماه در تهران برگزار مي شود.

شاهرخ قباديان(شادي) مسئول كميته پيشكسوتان در همين ارتباط به سايت فدراسيون كاراته گفت: پنجمين دوره رقابتهاي پيشكسوتان در 3 وزن كوميته و در 4 رده سني كاتاي انفرادي در سالن شهيد افراسيابي برگزار مي شود.

وي افزود: كاتاي انفرادي در 4 رده سني 35 تا 40 سال، 40 تا 45 سال، 45 تا 50 سال و 50 سال به بالا و كوميته انفرادي در اوزان 70-، 80- و 80+ كيلوگرم انجام خواهد شد.

قباديان با اشاره به اينكه يك كيلوگرم ارفاق وزني براي اين مسابقات در نظر گرفته شده است، گفت: ثبت نام و وزن كشي صبح روز مسابقه انجام مي شود و افرادي كه كمربند مشكي دان 2 به بالا دارند مي توانند در اين رقابتها شركت كنند.

13:20شوتوکانFSKایران
سراواني رئيس هيات كاراته سيستان و بلوچستان شد


پس از برگزاري مجمع انتخاباتي سيستان و بلوچستان حميد رضا سراواني به مدت چهارسال به عنوان رئيس هيات كاراته اين استان انتخاب شد.

به گزارش سايت فدراسيون كاراته، پس از برگزاري مجمع انتخاباتي هيات كاراته سيستان و بلوچستان، حميد رضا سراواني با كسب اكثريت آرا براي دومين دوره پياپي به عنوان رئيس هيات كاراته اين استان انتخاب شد.

سراواني پس از انتخاب به عنوان رئيس اين هيات در خصوص برنامه هايش گفت: تمام اهداف و برنامه ريزي اصلي استان براي حضور موفق و كسب مقام در رقابتهاي قهرماني كشوري است تا در اردوهاي تيم ملي از كاراته كاهاي سيستان و بلوچستان نماينده اي در رده هاي سني مختلف حضور داشته باشد.

وي افزود: سوم بهمن ماه مسابقات انتخابي استاني در تمام رده هاي سني بانوان و آقايان را برگزار مي كنيم تا نفرات برتر به اردوي استاني راه يابند.

سراواني با اشاره به برگزاري فينال ليگ هاي كاراته استان سيستان و بلوچستان تا پايان سال 93، گفت: با رايزني هاي انجام شده در نظر داريم در ليگ هاي كشوري سال آينده دو بخش بانوان و آقايان شركت كنيم.

13:13شوتوکانFSKایران
نشست مسئولين كميته هاي آموزشي استانها

كميته آموزش فدراسيون كاراته برگزار مي كند؛
اولين نشست مسئولين كميته هاي آموزشي استانها

كميته آموزش فدراسيون در نظر دارد اولين نشست مسئولين كميته هاي آموزش هيات هاي كاراته استانها يكشنبه 14 دي ماه در دفتر امور مشترك فدراسيون ها برگزار مي شود.

مازيار فريد خمامي مسئول كميته آموزش فدراسيون كاراته در همين ارتباط به سايت فدراسيون گفت: در جلسه اي كه با حضور مسئولين آموزشي تمامي فدراسيون ها در وزارت ورزش و جوانان تشكيل شد مقرر گرديد تا بودجه اي براي بخش آموزش به فدراسيون ها اختصاص داده شود تا بر اساس آن نيازهاي آموزشي رشته خود را تامين كنند.

وي افزود: بر اين اساس تصميم گرفتيم جلسه اي را با حضور مسئولين كميته هاي آموزشي هيات ها روز يكشنبه 14 دي ماه در ساعت 10 صبح در دفتر امور مشترك فدراسيون ها برگزاركنيم.

فريد خمامي ادامه داد: در اين نشست كميته آموزش استانها بايد گزارش آموزشي خود را ارائه داده و برنامه هاي خود را در اين زمينه اعلام كنند. ضمن اينكه اساس نامه جديدي براي بخش آموزش تهيه و تنظيم شده كه نياز به نظرسنجي دارد.

وي با تاكيد بر اينكه حضور تمامي مسئولين كميته هاي آموزشي هيات هاي استاني در اين نشست الزامي است، گفت: جلسه اي هم با حضور مسئولين كميته هاي آموزشي سبكها خواهيم داشت كه زمان برگزاري آن متعاقباً اعلام مي شود.

18:26شوتوکانFSKایران
آخرین مطالب