مسيرهاي انتخاب ورزشكاران براي كسب سهميه المپيك

مسيرهاي انتخاب ورزشكاران براي كسب سهميه المپيك,Federetion Of Shotokan Karate

مسيرهاي انتخاب ورزشكاران براي كسب سهميه المپيك

فدراسيون جهاني كاراته مسيرهاي پيشنهادي انتخاب ورزشكاران براي كسب سهميه المپيك را اعلام كرد.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون كاراته، فدراسيون جهاني كاراتهwkf مسيرهاي پيشنهادي انتخاب ورزشكاران براي كسب سهميه المپيك را اعلام كرد.

بر اساس اعلام wkf:
1-4نفر اول رنكينگ wkf(اوزان 67-،75-و75+كيلوگرم مردان و اوزان 55-،61-و 61+كيلوگرم زنان) مجموعاً 32 نفردر 2 بخش مردان و زنان و كاتا
2-مسابقات گزينشي سهميه المپيك كه در 3 مرحله برگزار مي شود(جمعاً24نفر)
3-3نفر در هر دسته(نفرات اول از مجموع 3دوره) 
4-كشور ميزبان در هر گروه يك سهميه خواهد گرفت.
5-بسته به رنكينگ جهاني 2نفر اول هر دسته از 5قاره سهميه خواهند گرفت(فدراسيون جهاني كاراته براي توزيع قدرت براي تعيين سهميه بين 5 قاره در هر كدام از 8دسته حاضر در المپيك 2سهميه به افرادي از هر قاره مي دهد كه بالاترين رنكينگ را داشته باشند)

همچنين فدراسيون جهاني سهميه قاره ها را بدين ترتيب اعلام كرده است:
قاره اقيانوسيه 2سهميه
قاره آمريكا 4سهميه 
قاره آسيا 2سهميه
قاره اروپا 2سهميه 
قاره افريقا 6سهميه
(تعداد سهميه قاره آفريقا به دليل شانس كم كشورهاي اين منطقه متفاوت با ساير قاره هاست)

چنانچه كشوري در يك دسته از طريق مسير شماره يك به سهميه المپيك رسيد اجباراً نبايد از ساير شيوه ها استفاده نمايد و اين شيوه براي ساير كشورها محفظ خواهد ماند.

11:27شوتوکانFSKایران
سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان شد
 
مسعود سلطانی فر با 193 رای موافق نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر جدید ورزش و جوانان انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر عصر امروز پس از صحبت های موافقان و مخالفان خود در صحن علنی مجلس برنامه های خود را اعلام و از آن ها دفاع کرد که پس از آن با رای نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان سومین وزیر ورزش و جوانان انتخاب شد.
سلطانی فر در این جلسه 193رای موافق، 72رای مخالف و 9 رای ممتنع از نمایندگان مجلس شورای اسلامی دریافت کرد.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در خصوص رای اعتماد به سه وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت خانه های ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی از صبح امروز سه شنبه 11 آبان ماه 95 با حضور و دفاع رئیس جمهور آغاز شد و تا عصر ادامه داشت که در این جلسه به غیر از انتخاب مسعود سلطانی فر به عنوان وزیر جدید ورزش و جوانان، سید رضا صالحی امیری به عنوان وزیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی و فخرالدین احمدی دانش‌آشتیانی به عنوان وزیر جدید آموزش و پرورش انتخاب شدند.

12:48شوتوکانFSKایران
طباطبایی: تمام اعضای خانواده در موفقیت اخیر سهیم هستند
 
سرپرست فدراسیون کاراته می گوید تمام اعضای خانواده کاراته در موفقیت بدست آمده سهیم هستند.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، سید حسن طباطبایی در خصوص نتایج تیم ملی کاراته کشورمان در رقابت های جهانی اتریش اظهار داشت: شکر خدا تیم ملی کاراته چه در بخش کومیته انفرادی و چه در کومیته تیمی نتایج بسیار خوبی گرفت تا جایی که ملی پوشان موفق شدند بهترین نتایج تاریخ کاراته را کسب کنند.

وی در تشریح دلایل موفقیت تیم ملی عنوان داشت: از ابتدا دو اصل را در مورد آماده‌سازی و تدارک تیم دنبال می‌کردیم. اول اینکه انتخابی‌ها را به‌صورت ایده‌آل برگزار کنیم و در این زمینه دقیق عمل کنیم و برترین‌ها مورد انتخاب قرار بگیرند و در گام دوم به دنبال این بودیم که تدارک مناسبی برای تیم داشته باشیم. به طور مثال فضای تمرین و مکان اسکان مناسب را برای تیم فراهم کنیم و یا حتی اینکه سعی کنیم حقوق‌ها را سر وقت پرداخت کنیم.

طباطبایی ادامه داد: از هروی، روحانی، سلطانی و حسینی واقعا ممنونم که تیم را به خوبی آماده کردند. از تمام پیشکسوتان کاراته، بزرگان این رشته و اعضای کمیته فنی تشکر می‌کنم که چنین انتخابی داشتند. از اساتیدی همچون آرین‌خو، سلیمی، دباغیان، رهنما، فرید خمامی، احسانی و همه اساتیدی که در این مدت ما را همراهی کرده‌اند نیز تشکر می‌کنم. حتی می‌خواهم از قهرمانان پیشین کاراته که در اردوها حاضر شدند و به بچه‌ها روحیه دادند، تشکر کنم. 

سرپرست فدراسیون کاراته خاطرنشان کرد: تشکر دیگری هم از وزارت ورزش و دکتر گودرزی وزیر مستعفی ورزش دارم. از دکتر سجادی واقعاً ممنونم که با نگاه پدرانه نگاه ویژه ای به کاراته داشتند و همواره مثل استاد ما را از راهنمایی های خود بی نصیب نگذاشته اند. همچنین از تمام مقامات سیاسی و روسای فدراسیون های ورزشی که با پیام های خود به کاراته محبت داشتند، تشکر و قدردانی می کنم.

طباطبایی در پایان با اشاره به معرفی سلطانی فر به مجلس از سوی رئیس جمهوری تصریح کرد: معرفی دکتر سلطانی‌فر بی تردید از این زاویه که پیش از این قائم مقام سازمان تربیت بدنی بوده و به خوبی ورزش را رصد نموده ، قابل توجه است. نظر مساعد و مجدد دکتر روحانی ریاست محترم جمهور به ایشان و معرفی جهت احراز پست وزارت ورزش جوانان نیز گویای واقعیتی است که می‌تواند به سود ورزش این کشور باشد.

12:47شوتوکانFSKایران
انتخابات فدراسيون جهاني كاراته امروز برگزار شد.

انتخابات رياست فدراسيون جهاني كاراته امروز(سه شنبه 4 آبان ماه) در شهر لينز اتريش برگزار شد و آنتونيو اسپينوز با كسبب 79 راي از مجموع 81 راي به مدت 6 سال به عنوان رئيس اين فدراسيون باقي ماند.

اسپينوز تنها كانديداي رياست فدراسيون جهاني بود. او 18 سال است كه رياست اين فدراسيون را برعهده دارد.

سيدحسن طباطبايي سرپرست فدراسيون كاراته نيز در اين انتخابات حضور داشت.

11:46شوتوکانFSKایران
آخرین مطالب